Vanaf wanneer ondersteunt mijn iPhone de nieuwe iOS updates niet meer?

Ik heb een iPhone SE en ik vroeg mij af vanaf wanneer mijn mobiel de nieuwste updates van iOS niet meer ondersteunt of niet uit kan voeren. Dus vanaf wanneer (ongeveer) is mijn mobiel te oud voor nieuwe updates?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Exact is het niet te zeggen vanaf wanneer een bepaald iOS device het OS niet meer ondersteunt, maar gezien je zegt een SE te hebben die sneller is dan een 6S zit je voorlopig safe. Je ziet ik hint duidelijk op snelheid, want met elke upgrade merk je gewoon dat het allemaal iets trager aanvoelt(uitzonderingen daargelaten) Ik denk dat een iPhone wel aan z'n economische eind zit voordat de ondersteuning voor het iOS expireert.