2 iphones 1 apple id, wat gebeurt er als ik 1 toestel reset?

Ik heb twee iphones en ik heb met behulp van apple id. Alle gegevens en apps op de nieuwe toestel gezet. Wat gebeurt er als ik de oude toestel reset?
Blijven alle apps voor altijd in de icloud? Ik heb bijna geen opslagruimte meer op de icloud, dus wat gebeurt er als ik de icloud ook gedeeltelijk opschoon?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (1)

Als je een back-up hebt van het oude toestel (settings-iCloud-reservekopie), kun je uitloggen met je Appleid van dit toestel (settings-iCloud-log out). Je telefoon is nu veilig om te resetten. De back-up die je hebt gemaakt kun je terugzetten op je nieuwe toestel. Als dit allemaal goed is gegaan, staan alle Apps en foto's enz op dit toestel. Hierna kun je veilig beginnen met het opschonen van je iCloud.