Wat is een goede mobiele telefoon voor mijn wensen?

Mijn huidige mobiel is nu echt zo goed als "op".
Ik ben nu op zoek naar een leuke mobiele telefoon waarmee je uiteraard kunt bellen en SMS'en. Daarnaast wil ik er graag een camera op hebben zitten en ik wil er mee kunnen internetten (mobiele sites, geen zwaar dataverkeer).

Tot nu toe heb ik altijd een Nokia gehad, beviel me vrij goed, dus neig lichtelijk naar een Nokia (maar goede argumenten/adviezen sla ik niet in de wind).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik kan onmogelijk een beste antwoord kiezen, omdat ik een adviesvraag vroeg.
Allemaal bedankt voor het antwoord. Ik heb iedereen (met een zinnig antwoord) even een plusje gedaan.

Antwoorden (10)

Nokia 5230

heeft 3G voor supersnel internet en is toch lekker goedkoop...

(bij de kijkshop kun je hem voor 129 euro kopen..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nokia vind ik altijd wel goed merk. Ik heb ook altijd nokia gehad en ik stap er niet meer van af. Nokia 5800 express music vind ik een goede telefoontje. Smsen is makkelijk door de toetsenbord data is 3.5G fotocamera is 3.2 mp en muziek is goed om te horen lekker duidelijk en gebruik je oordopjes (meegeleverd) dan hoor het nog beter met de bijbehorende bass. Ik ben er heel tevreden over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nokia's zijn goede telefoons ja
maarzo vind ik ook dat samsung ook goede mobiels zijn.
je hebt tegenwoordig zoveel verschillende telefoons met camera's,verschillende kleuren,verschillende grootte,touch sreem.. het beste is om even bij telefoonwinkels te kijken wat er nu in de winkels aanwezig is of via internet naar een telefoonwinkel daar staan ze ook wel bij plus prijs ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar de Nokia N97 (mini). Zit een toetsenbordje op dus eenvoudiger typen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone! Bevalt mij super goed, je kan er echt alles mee wat je wilt!
Succes met zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad....
Nokia 5230 is een leuk toestel.
Of de nieuwe HTC Smart, die sinds vandaag in de winkels ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nokia's zijn erg solide. heb altijd sony's gehad en die gingen toch vrij snel kapot. sinds een jaar een simpele nokia, en nog nooit problemen mee gehad. dus elke nokia met wifi en camara lijkt me het inspecteren waard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag, en ontzettend veel optisch zijn mogelijk.
Als je naar Nokia neigt, wat ik mij absoluut kan voorstellen omdat Nokia prima telefoons maakt, zou de Nokia 5235 die volgende week uitkomt wellicht iets voor je kunnen zijn. Deze lijkt erg op de wat oudere Nokia 5230 die iemand anders je ook al aanrade, maar is de nieuwe versie hiervan. Deze telefoon is zeer compleet, voldoet aan al je eisen die je hebt gesteld en is absoluut niet duur. Dit geld overigens ook voor de nokia 7230..
Wil je een hoger segment, dan zou de HTC Google Nexus One misschien iets voor je kunnen zijn. Dit toestel is een echte smartphone, zeker zo goed als in iPhone, kan werkelijk alles en is gunstiger geprijsd dan een iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is de Nokia E72 iets voor jou?
Groot scherm, goede camera 5.0 mpix, qwerty toetsenbord, makkelijk in gebruik en scoort ook goed in de onderzoeken. geloof dat de Nokia E72 een 8 scoorde.
Ik heb hem nu zelf een paar weken, maar bevalt prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook Nokia liefhebber.
De laatste die ik had was een N79 en die beviel prima.