Hoe kan ik Bij me Samsung galaxy S7 Edge. Mij Opgeslagen WiFi Wachtwoorden Zichbaar maken Zonder het Toestel te Rooten???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
Je kunt op de router het wifi wachtwoord zien, zit als het goed is een sticker op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
als je ooit je wifi wachtwoord hebt verandert dan kan je het wachtwoord terug vinden door middel van een paar simpele stappen:
1 open CMD op je laptop die verbinding heeft met de router waar je de code van wilt
2 tik in: netsh wlan show profile
3 kies jouw netwerk en tik in: netsh wlan show profile jenetwerknaam key=clear
4 taaadaaa je wachtwoord

Antwoorden (1)

Als je telefoon met Google is gesynchroniseerd, kun je volgens mij al je opgeslagen wachtwoorden bekijken op passwords.google.com
Ik weet niet zeker of daar ook wifiwachtwoorden bij zitten maar ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Der zijn ook apps Voor om het wachtwoord te laten Zien maar Ze werken aleen Alls De telefoon is geroot Zijn maar Dat wil ik Niet