Hoe reset je een samsung zonder powerknop?

Ik ben de code van mijn samsung grand neo vergeten en de powerknop doet het niet, wat nu?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (1)

Indienen je de powerknop aan de praat krijgt (heel hard indrukken) je telefoon uit zetten en tijdens het opstarten de home- ,uit- en volume omhoog knop ingedrukt houden, dan kom je in het boot scherm en scrol je (met de volumetoetsen) naar factory reset dan klik je op de power button, dan scroll je naar yes en dan word hij gereset.

Veel te lange guide, maar ik heb het al 3 keer moeten doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo, dat is dus het probleem, hoe hard ik ook druk het lukt niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Probeer eens dat knopje in te oilien bij mij werkte dat
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in oilien heeft ook geen zin