Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen sporttrackers op de telefoon elkaars GPS beinvloeden wanneer ze tegelijkertijd aan staan ?

Ik wilde met een tracker de afstand en tijd van mijn wandeling bijhouden. Ik had meerdere apps gevonden, en om te zien welke het meest gebruiksvriendelijk is, heb ik er 3 geinstalleerd en tegelijk aangezet.
Nu kom ik terug van mijn wandeling, en alledrie de apps geven andere routes aan dan die ik heb gelopen. Een van de drie heeft een hele lus erbij verzonnen, en de andere twee geven aan dat ik sommige stukken wel 5 keer heen en weer heb gelopen.

Weet iemand of het mogelijk is dat de trackers elkaars gps signaal verstoren, of is er mogelijk iets anders mis.
De apps zijn SportsTracker for All Sports van Sports Tracking Technologies Ltd, Walkmeter GPS Pedometer van Abvio Inc., en Map My Tracks OutFront van Tinderhouse.

7 jaar geleden
2.6K
redhouse
7 jaar geleden
Geen idee maar zelf gebruik ik de free versie van Sporttracking . Geeft zeer nauwkeurig route, afstand en gemiddelde aan.Instelling autopause, fietsen wandelen enz.
Erna55
7 jaar geleden
Ik kan de app sporttracking niet vinden. Hoe heet hij precies? Ook graag de naam van de ontwikkelaar erbij
redhouse
7 jaar geleden
Sports Tracker

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wat fout gaat is het tegelijkertijd gebruik van je eigen apps. Gebruik ze een voor een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Anders krijg je onvoorspelbare resultaten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En nee, je kunt elkaar niet beinvloeden.
Erna55
7 jaar geleden
Dan zijn de onvoorspelbare resultaten toch een gevolg van elkaar beinvloedende apps ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Precies
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je heb gelijk, ik dacht aan collega lopers.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding