Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen als mijn samsung galaxy meerdere malen per dag vast loopt op het standy/vergrendelscherm?

Ik heb nu sinds een week de samsung galxy s7 gold 32 GB. De telefoon bevalt prima, maar hij loopt meerdere malen per dag vast als hij op standby/vergrendelscherm komt en ik dan weer op mijn telefoon wil kijken en op de homeknop druk. Als ik dan op de home knop druk krijg ik alleen maar de klok en batterijstatus in beeld. Die functie heb ik uitgezet en nu krijg dus alleen maar zwart beeld als die daarop vast loopt. Elke keer als dat gebeurd moet ik hem resetten zodat die opnieuw opstart. Is er iemand bekend met die probleem en weet iemand hoe je dit op kan lossen of waar het aan ligt?? Mocht niemand het weten ga ik er maar mee terug naar de winkel of naar een officiële Samsung winkel.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
nee bij mij 6.0.1
Ow dat is erg vervelend... is er bij u iets aan gedaan of nog steeds hetzelfde probleem?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oow dat voorspelt niks goeds dan...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb geen idee waarom ie vastloopt op het vergrendel scherm, maar je kan wel in de google play een andere launcher downloaden. misschien dat dat helpt. of al je bestanden backuppen en dan je telefoon in de fabrieksinstellingen zetten :

Open instellingen --> back en terugzetten --> standaardgegevens herstellen

Het kan ook zijn dat je een software update kan doen (Android versie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding