Waar in Nederland kan ik zoiets kopen om handsfree te kunnen videochatten (iets om op hoofd te bevestigen)?

Ik videochat vaak met mijn vriendin uit Italië maar soms moeten we dingen doen en daarom zijn we op zoek naar iets dat we op ons hoofd kunnen bevestigen terwijl we videochatten over de telefoon.
Wordt dit in Nederland verkocht?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
wil je jezelf nog in beeld hebben dan?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.geek.com/mobile/headflat-makes-your-smartphone-hands-free-makes-you-look-a-bit-stupid-1544095/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat bedoel je met "iets om op hoofd te bevestigen"?

Antwoorden (1)

Ik doe het met een laptop waar microfoon en camera ingebakken zijn. En als je een laptop met alleen ingebouwde speakers hebt kun je een losse camera en microfoon kopen. En als er helemaal niks aanzit koop je een paar losse boxjes die je aan de koptelefoonuitgang aansluit. De speakers wel zo gebruiken dat het niet rond gaat zingen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het nadeel is dat de laptop dan op dezelfde plaats moet blijven staan (als de vraagsteller ook andere dingen tegelijk wil doen). Dan moet de vraagsteller dus in de buurt blijven van de laptop. Maar ik vind het wel een goede oplossing.