Wat gebeurd er als je in Amerika het Nederlandse alarmnummer (112) belt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.9K
ronron1212
8 jaar geleden
het zelfde als in je vorige vraag alleen dan gaat het door naar 911
http://www.goeievraag.nl/elektronica/telefoon-abonnementen/vraag/589295/gebeurd-nederland-amerikaanse-alarmnummen-911
Antoni
8 jaar geleden
Op https://en.wikipedia.org/wiki/112_(emergency_telephone_number) staat hierover: "In the United States, only some carriers, including AT&T will map the number 112 to its emergency number 9-1-1." in deze tekst: "In many countries, emergency numbers previously used also continue to be available; e.g. 061 and 112 in Spain, 999 and 112 both function in the UK. In the United States, only some carriers, including AT&T will map the number 112 to its emergency number 9-1-1.".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer het eens; dan weet je het.

Antwoorden (1)

Als je dat doet met een mobiele telefoon dan word je automatisch doorgeschakeld naar de hulpdiensten.
Amadea