hoe zet je sluitergeluid uit bij iphone?O

ik heb het al op veel manieren geprobeerd, de mute knop wil niet het geluid uitzetten en met muziek apps werkt het ook niet.. Ik heb ooit iets gehoord over de naam van het bestand veranderen, weet iemand hoe dat moet of een andere manier? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Volgens mij kan dat niet. Althans, niet alleen het sluitergeluid. Je kunt wel met het knopje aan de zijkant het volledige geluid van de iphone uitzetten. Dan heb je ook geen sluitergeluid. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dat niet werkt, zul je je iphone even na moeten laten kijken want het moet gewoon zo werken. Ik heb er meerdere gehad en het werkte altijd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Het sluitergeluid kan niet uit omdat het in sommige landen verplicht is ! Dat heeft te maken met mannen die stiekeme foto's van vrouwen maken door de camera onder de rokken te houden. Tja.... We leven nu eenmaal in een rare wereld....
Doe het volgende: Open instellingen, klik op 'Geluid' en zet het geluid uit.