Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet je sluitergeluid uit bij iphone?O

ik heb het al op veel manieren geprobeerd, de mute knop wil niet het geluid uitzetten en met muziek apps werkt het ook niet.. Ik heb ooit iets gehoord over de naam van het bestand veranderen, weet iemand hoe dat moet of een andere manier? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens mij kan dat niet. Althans, niet alleen het sluitergeluid. Je kunt wel met het knopje aan de zijkant het volledige geluid van de iphone uitzetten. Dan heb je ook geen sluitergeluid. Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dat niet werkt, zul je je iphone even na moeten laten kijken want het moet gewoon zo werken. Ik heb er meerdere gehad en het werkte altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Het sluitergeluid kan niet uit omdat het in sommige landen verplicht is ! Dat heeft te maken met mannen die stiekeme foto's van vrouwen maken door de camera onder de rokken te houden. Tja.... We leven nu eenmaal in een rare wereld....
Doe het volgende: Open instellingen, klik op 'Geluid' en zet het geluid uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding