Hoe kan ik het makkelijkste foto's en video's overzetten van mijn Samsung Galaxy S1 naar mijn Huawei Y300?

Normaal gezien zou ik dit gewoon met Bluetooth doen, maar het gaat om 200-300 bestanden, dat zou een beetje lang duren.
Ik heb dus net een nieuwe telefoon, en was in de veronderstelling dat alles op de SD-kaart opgeslagen staat. Maar blijkbaar staat het op de telefoon zelf en is het niet meegegaan.

Hoe kan ik nu het makkelijkste de data overzetten die ik wil behouden? Gaat dus eigenlijk alleen om wat foto en video materiaal, Whatsapp ging zo over met een online backup, en in sms stond niks bijzonders meer.

Ritsuka
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om foto's en video's over te zetten van je Samsung Galaxy S1 naar je Huawei Y300 kun je het beste een USB-kabel gebruiken. Sluit de USB-kabel aan op beide telefoons en open de bestanden op je Samsung Galaxy S1. Selecteer de bestanden die je wilt overzetten en kopieer deze naar je Huawei Y300.
Bronnen:
4 maanden geleden