Past een ipad air cover om een ipad air 2?

Ik heb zojuist een hoesje voor mn ipad air 2 besteld echter zie ik stom achteraf dat het voor de air 1 is. Maar toch vroeg ik me af of een air 1 hoes past om de air 2 het gaat om de Belkin- Classic strap folio red ipad air. Lijkt niet dat erveel bescherming om de zijkanten maar oke. Hoop dat iemand het weet kon zelf al niet veel vinden lol.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Nee dat past niet, de randen van een iPad Air zijn veel dunner dan die van de iPad 2.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hm oke, naja had wat opgezocht en denk wel dat bij verschillende hoesen wel passen, en dat de camera half door hoes word bedekt maar verder Paste ie . Ik zal morgen toch wel checken en zo niet stuur ik hem gewoon terug en ruil ik hem om haha. Bedankt btw!