is dit een echte iphone 4 ?

Heb deze gekocht via internet is niet nieuw maar tweedehands helemaal nagekeken en alles zo zeggen ze vervangen wat moest lijkt als nieuw.
Maar de achterkant is toch heel anders dan de witte die ik heb maar bijna aan vervanging toe zeg maar vandaar deze aankoop.
Nep echt ik hoor het graag.
Alvast bedankt voor de moeite en tijd.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://pictures.garage.me/5178/238447.jpg klopt idd niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb hem nog niet opgestart want ja dacht meteen klopt niet en gaat retour kan ik hem dan opstarten om te kijken want misschien gaan ze er over zeuren .
Komt uit Belgie via internet gekocht via bol.com site daar stond hij op 2 e hands maar als nieuw .de verkoper heeft een bedrijf van tweede hands toestellen .
Love2recycle.be heet het

Het beste antwoord

Het zwarte toestel is nep. De iPhone 4 en 4s hebben op de achterzijde ALTIJD een model nummer en FCC nummer vermeld staan, geen uitzonderingen.

Kijk in de telefoon bij instellingen>Algemeen>Info en zoek het IMEI nummer op. Apple Support kan dit nummer voor je controleren. Bij namaak telefoons zijn dit gewoon verzonnen nummers.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor je antwoord heb hem nog niet in gebruik en nog niets mee gedaan alleen uit de verpakking gehaald .
Kan ik het dan ook opzoeken of moet er een simkaart in en opstarten?
Bvd
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt het opzoeken zonder de simkaart in het toestel. Het IMEI nummer is namelijk gekoppeld aan de telefoon en niet aan de simkaart. Daarnaast staat de code ook op gegraveerd op het houdertje waarmee je de simkaart in het toestel schuift. Nep toestellen hebben vaak een blanco houdertje. Let wel: dit zegt niet alles. Iemand kan het originele houdertje kwijt zijn en een nieuwe (niet originele) hebben aangeschaft.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank het Imei nummer inhet simkaart is 012537006446956 serinr 88102C7HA4 T.
In de iphone staat iets anders imei 013129004768026 iccid onbekent .
Geen idee maar klopt niet denk ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens Apple's website is het een orginele iPhone.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je op de site gekeken van apple ?
Dank daarvoor dan maar waarom dan geen niets op de achterkant van de iphone.
Zie fotos
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb contact gehad met de verkoper is een echte maar zijn onderdelen vervangen.
Gaat retour want zoveel vervangen dat ik er geen vertrouwen in heb
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank voor het antwoord en de reacties hij is retour en mijn geld terug

Andere antwoorden (1)

Ik ben geen professional maar heb wel vele apple producten,
Ik kan mij niet herinneren dat apple in deze kleur een iPhone 4 heeft uitgebracht .
Ook ziet de tekst er op de achterkant iets anders uit..
Het spijt me , maar ik denk niet dat de iPhone 4 echt is ......
met vriendelijke groet,
Roos
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De kleur is zwart en het logo is zilver komt een beetje door de zon denk ik maar nep denk het ook.