Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het een goed idee om een pleister over de camera aan de achterzijde van mijn tablet te plakken?

Ik heb de Samsung Galaxy Tab A. De achterzijde camera zit links aan de smalle kant, in het midden. Ik ben rechtshandig en houd de tablet met mijn linkerhand vast als ik hem in de breedte gebruik. Daarbij komen mijn vingers steeds in aanraking met de cameralens en wordt deze vet. Nu dacht ik er een pleister met een zacht stoffen middenstuk over te plakken als ik de camera niet gebruik. Is dat een goed idee of juist niet?

8 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is geen goed en geen slecht idee. Het vet op je vingers doet de lens geen kwaad, je poetst het er zo vanaf. Met die pleister heb je dat niet, maar moet je weer lijmresten van je tablet afpoetsen. Dus doe wat je het beste lijkt.
(Lees meer...)
escape
8 jaar geleden
Je kunt de tablet omdraaien, zodat de camera aan de andere kant zit.
(Lees meer...)
2 jaar geleden
zondag
2 jaar geleden
Dat is géén goed idee want dan zitten de knoppen aan de onderkant van de tablet. Maar evengoed bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding