Wat is er stuk aan mijn scherm? zie afbeelding.

Mijn htc one m8 vertoont kuren. Soms springt het beeld op pixels. Het scherm is een keer vervangen(Lcd en digitizer oid).
Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lijkt op een het niet krijgen van de input. Ligt waarschijnlijk niet aan het scherm, maar aan het deel dat het beeld aan het LCD-scherm moet doorgeven.

Anyway, gevalletje garantie. Helaas staat de zwakke reparatiedienst van HTC (of het deel van Dynafix dat dit verzorgt) bekend om hun fouten. Wederom opsturen dusen zie het als een gelukje dat dit nog in de garantieperiode gebeurd is.

Nadat je heb teruggekregen hebt moet je hem flink op zijn donder geven qua belasting om te zien of hij het uithoudt. De M8 is een niet al te best gebouwd toestel (in tegenstelling tot wat veel mensen denken door de aluminium behuizing). Qua functionaliteit speelt vooral het binnenwerk parten. Door het gebruik van goedkope onderdelen en lijmoplossingen en een matige koelingsimplementatie gaan reparaties sowieso vaak mis.

Denk qua belasting aan navigeren terwijl je muziek streamt oid. Je gebruikt dan de GPS, de radio-antenne evt. bluetooth waarmee je hem aan je auto-radio koppelt, etc. Maar van GPS plus radio-luisteren wordt hij ook al goed warm.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet het toestel gewoon laten opsturen (of door HTC te bellen en het door hun te laten ophalen, of door gewoon het via de winkel waar je hem vandaan hebt) en verder niets. De M8 is nog geen 2 jaar uit, dus je hebt gewoon garantie en dus recht op kosteloze reparatie.