slaat mijn iphone zijn software update ook op in zijn systeemgeheugen?

Ik heb altijd een Samsung gehad. Ben nu een kleine week overgestapt naar apple, maar er is een software update beschikbaar. Meestal leuk maaarr, mijn samsung zat proppen vol met software na alle updates die hij heeft gehad, daar kon soms geen foto meer bij (25gb SD kaartje aanwezig). Doet iphone dit ook? Of raakt deze niet opeens overvol van alle software.. Kan zijn dat ik iets fout deed bij Samsung, maar hoe doe ik het nu goed?

Hoor het graag van jullie :)

Het beste antwoord

De softwareupdate wordt in principe niet opgeslagen. Op Android (Samsung) ook niet. wel zaken als tijdelijke bestanden, thumbnails van foto's, etc.

Hoe je dat schoon krijgt is een beetje vergelijkbaar met Android: http://www.macworld.co.uk/how-to/iphone/how-clean-ios-junk-files-cache-3609079/