Hoe krijg ik mijn trilfunctie weer aan de gang op me bb 9700?

Sinds een paar dagen trilt mijn BlackBerry niet meer, ik ben al naar de tab geweest voor trillen wijzigen enzo maar dit staat gewoon goed.
Opnieuw opstarten heeft ook niet geholpen.

Wat kan ik nu doen om me trillen weer aan te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Meestal kun je dit wijzigen bij Opties - Geluiden en beltonen. Ik weet niet of je je gsm wilt laten trillen als je gebeld wordt? Zo ja dan pas je dit aan bij Beltoon.
Zo niet, wil je het bijvoorbeeld als je een ping krijgt, dan kun je dit aanpassen in Geluiden geselecteerd profiel. Daar kun je per onderwerp (ping, e-mail etc) aanpassen of je wil dat je gsm trilt of niet.
Kijk ook even op je beginscherm of je profiel op normaal staat, want daarin pas je de dingen aan. Als je profiel op bv luid/gemiddeld/onderdrukt staat, kan het ook zijn dat hij niet trilt.... Succes