Als deze telefoon android heeft, ik neem aan van wel, moet je je telefoon eerst rooten ( dit is het jailbreaken onder de android telefoons ). Helaas is dit voor elke telefoon anders waardoor je alsnog zou moeten googlen. Google bijvoorbeeld eens: "Huawei y530 root guide".

Succes met het rooten! Na het rooten zou het mogelijk moeten wezen om een custom rom te installeren, pas wel op dat je hem niet bricked.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je voor je antwoord maar mijn probleem is eigenlijk dat ik geen rom kan vinden