is het mogelijk om foto's uit een telefoon te halen die het niet meer doet?

Ik heb 2 telefoons gehad maar ze starten niet meer op. Ik mis wel de foto's die erop staan. normaal sluit ik mijn telefoon aan via een USB kabel of gebruik ik Airdroid voor een draadloze bestandsoverdracht. nu mijn telefoons niet meer aan kunnen heeft het weinig nut om het te doen.

Is er een manier waarmee ik alsnog de foto's uit mijn telefoons kan halen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

als de telefoons nergens meer op reageren (ook niet als je ze verbind met een pc) dan is de enige mogelijkheid om ze er nog vanaf te halen op je nieuwe telefoon inloggen met het zelfde g-mail accound dan heb je kans dat hij ze nog ophaald als je ze gesyngronizeerd hebt met je accound en anders word het lastig. tenzij je ze opgeslagen hebt op een sd-kaartje, wanneer dat niet het geval is de enige mogelijkheid nog herstellen