waarom verschijnt er nooit een getalletje meer boven app store op de iphone 5s?

Als ik in de app store ga, verschijnt ineens wel een getal van updates die ik moet doen, maar dit getal staat niet boven het icoontje app store als ik er niet in ben geweest, dat was vroeger wel. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sinds iOS 7 staat 'aan' dat app updates automatisch worden bijgewerkt. Daarvoor moest je het bijwerken handmatig starten, het getalletje gaf aan hoeveel updates er beschikbaar waren.

Je kunt het uitzetten als je wilt bij INSTELLINGEN>ITunes en App Store>Updates

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat je het getal nu ook soms ziet is omdat alleen bijgewerkt wordt als je op Wifi zit. Dit om te voorkomen dat je onnodig veel data uit je bundel verbruikt. Er wordt dus wel gecheckt op er updates zijn, maar ze worden alleen uitgevoerd als je wifi hebt.
paulus811