Steeds als ik op mijn IPad in instellingen mijn beperking in wil doen lukt het niet en is het knopje boven helemaal wazig. Hoe moet ik dit doen?

Ik kan geen apps meer verwijderen.
Het kruisje naast de app doet het ook niet.
Dus ik ging naar instellingen en wou mijn beperking inzetten, maar het lukte niet.
Weet iemand misschien hoe dat komt en hoe ik het weghaal?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan proberen eerst je iPad helemaal uit en weer aan te zetten, werkt dat niet? Kijk ff of je hem kan updaten naar de nieuwste update. (Als je niet weet hoe dat moet zet het ff in een reactie bij mij). Als hij het dan nog steets niet doet kan je misschien ff naar een Apple store gaan (ff opzoeken waar. Ze zijn er ook in NL) zij weten wel wat van iPads af!