Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je op de Samsung Galaxy Ace PLUS Android 2.3.6 upgraden naar Android 4.0?

Als ik naar toestel-info ga staat er dat er geen nieuwe versie beschikbaar is. Er staan talloze filmpjes op youtube hoe je het ''onofficieel'' kan upgraden, door de hometoets, volumeknop en powerknop tegelijk in te drukken. Hierdoor zou je in een bepaald menu komen waarbij je het wel kan doen. Het indrukken van die knoppen werken niet bij mij. Vroeger heb ik mijn telefoon weleens gereset en toen deden die knoppen het wel, maar nu helaas niet meer, ik heb het al zeker 30 keer opnieuw geprobeerd, mijn telefoon gaat dan gewoon aan.

Is er een andere manier dan deze twee, om android 2.3.6 te upgraden naar android 4.0?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
658

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is helaas niet mogelijk, tenzij je gaat werken met custom roms en dat soort bende, maar dat zou ik afraden voor zo'n oude telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding