ik wil mijn volledige Samsung Galaxy s4 LEEG, kan dat?

ik wil ALLES van mijn telefoon af. het liefst gewoon de firmware eraf en naderhand weer een nieuwe erop.
kan iemand mij hiermee helpen hoe ik dit doe?

Antwoorden (2)

harde reset.
Settings > Accounts > Back Up and Reset > Factory Data Reset > Reset Device > Delete All/Erase Everything.

Toegevoegd na 1 minuut:
let wel!
dit haalt echt alles eraf en krijg je hem zoals ie uit de fabriek kwam
(daarom ook wel factory reset genoemd)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, dat kan via de recovery. Als je een custom recovery erop zet kun je dat makkelijk doen via de recovery. Dan kies je bij alles dat je kunt kiezen formatteren, zoals bij /data, /data/media, /sdcard/, en /system. Maar kijk wel uit, want het opnieuw erop zetten van de firmware moet goed gaan of je bent verder van huis, maar de kans dat het misgaat is klein. Dit lijkt me de juiste firmware voor jouw toestel (als je een GT-I9505 hebt dan (de bekendste S4 in Nederland), je moet hem niet op een andere installeren, want dan kun je problemen krijgen).