Hoe zorg je ervoor dat de standaard apps niet teveel opslagruimte in beslag nemen op je mobiel?

Mijn broer heeft een Samsung Galaxy Young 2 en hij wil daar apps op installeren. Dit lukt niet, omdat de telefoonopslag te vol is door de standaard apps. Het uitzetten van overbodige standaard apps helpt niet.

1.3K

Antwoorden (2)

Door ze te verwijderen. Niet door ze uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
LizzzLady
8 jaar geleden
Dat is het punt... Er is geen knop voor verwijderen bij die apps, maar wel een 'uitzet'-knop.
Extra SD kaartje installeren en vervolgens de apps kopieren naar deze kaart.