Blackberry Bold 9700 ruilen voor iPhone 3G?

Hallo,

ik heb de mogelijkheid om mijn Bold 9700 te ruilen met een iPhone 3G, ik vind de Blackberry te langzaam en internet er veel op, ook hou ik van muziek luisteren en video's kijken, maar is dit de moeite waard?, qua waarde zijn ze gelijk. of zal ik mijn Blackberry houden?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
waarom moeten wij dit voor je beslissen? gooi gewoon een muntje op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil weten of het een goede deal is.

Het beste antwoord

ligt er aan wat je met je telefoon wil doen, als je hem vooral voor mail en sms gebruikt zou ik de blackberry houden.
Wil je spelletjes spelen en vooral veel op internet surfen zou ik het doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Gelijk doen iPhone is beter. Ik denk dat je er erg blij mee zult zijn. Je went snel aan de touch hoor. Het is zeker fijner om met touch te typen vind ik.. Ik zeg DOEN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doen iphone 3g is wel goed en het is een hele makkelijke menu. Vooral de ios systeem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DOEN !!! iPhone is vééél mooier en beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeker doen.