Heeft de galaxy s6 een goed wifi bereik?

Ik las dat er problemen met het wifi bereik zijn, klopt dit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niks van geloven!

Het beste antwoord

Telefoons die net uit zijn zullen altijd wel kleine ''kinderziektes'' hebben dat is ook logisch omdat de ontwikkelaars niet bij de release alles correct kunnen hebben omdat iedereen de mobiel weer anders gebruikt andere plaatsen etc etc, dit zag je ook met de iPhone 6. Ik zou dus even wachten voor de zekerheid maar dat wifi bereik kan ook gewoon een individuele probleem zijn, dit hoeft niet gelijk te betekenen dat het een globaal defect is.

Toegevoegd na 35 seconden:
individueel, sorry.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb recent een Samsung Galaxy S6 edge gekocht. Let wel, dat is een ander type dan de standaard Samsung Galaxy S6. Met mijn telefoon ervaar ik geen problemen met WiFi. Verbinden en gebruik gaan simpel en snel.