Wanneer wordt de iPhone 7 aangekondigd?

Vorig jaar in september werd de iPhone 6 aangekondigd, wordt de iPhone 7 dit jaar ook rond die tijd onthuld?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee, de iPhone 6S wordt dit jaar aangekondigd. Wel in deze tijd waarschijnlijk, zo is het namelijk al jaren.

Antwoorden (2)

In september 2016, zie de link voor alle ins en outs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Over een iPhone 7 wordt nog niet gesproken. Een dergelijke iPhone zal waarschijnlijk in 2016 aangekondigd worden. Wel komt er dit jaar rond september waarschijnlijk een iPhone 6S uit. Alle geruchten over de iPhone 6S lees je op de volgende link: http://www.iculture.nl/dossiers/iphone-6s/