Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik mijn filmpjes over wil zetten op de laptop komt het gekanteld er op hoe kan dit en wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
883
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan vrees ik dat je leidt aan het Vertical Video Syndrom. Zéér besmettelijk, maar eenvoudig te genezen: http://www.omroepwest.nl/nieuws/19-09-2014/verticaal-video-syndroom-een-wereldwijd-probleem
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel, wat stom van mij.!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bij het nemen van foto's houd je je mobieltje meestal verticaal (portretstand). Voor filmen moet je je apparaat in de landscape-stand houden, met het aan/uit-toetsje rechts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zoals al aangegeven wil bij filmen op mobieltjes het scherm op verticaal in plaats van op landschap blijven staan. Met windows movie maker kun je het filmpje draaien. Om het op te staan moet je het filmpje vervolgens exporteren in de bestandsvorm die jij het leukst vindt. Voor apple computers zal er vast ook een programma voor zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding