Mijn telefoon is laatst gestolen is er een app waarmee ik kan zien waar hij is ook als hij uit staat ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij is zo' n functie alleen beschikbaar voor Iphone. Die vind je via de Apple/Iphone site. Voor andere telefoons zou ik contact opnemen met je provider.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Soon Android en BlackBerry hebben dit ook maar dit staat niet standaard aan.
capthavoc
8 jaar geleden
Als een telefoon uit staat zal hij niet worden gevonden alleen de laatste bekende positie van de telefoon toen hij nog aanstond zal worden weergegeven.
dus een app om te zien waar hij is als hij uitstaat bestaat niet .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo capthavoc Hoe heet die app ? misschien kan ik dat proberen
Amadea
8 jaar geleden
Dat kan je er meer niet opzetten nu jouw mobiel foetsjie is, dat had je van te voren moeten doen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij Android moet je hierheen: http://android.com/devicemanager.
Iedere Android heeft het automatisch aanstaan, alleen niet de functie om hem te wissen, dacht ik).

Antwoorden (1)

Als je een iPhone met iOS 7 of hoger hebt kan je kijken waar je iPhone voor het laatst online is geweest via iCloud en dan Zoek Mijn iPhone:
www.iCloud.com

Terwijl je telefoon uitstaat kan je je locatie niet opzoeken omdat de telefoon dan niet verbonden is met internet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je Android hebt kan je hier kijken:
https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=androidconsole&passive=3600&continue=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Fdevicemanager&followup=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Fdevicemanager#identifier
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo kees52 via die link heb ik het al heel vaak geprobeerd maar hij zegt dat hij geen verbinding met het apparaat kan maken waarschijnlijk omdat hij uit staat
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan moet je hem in de verloren modus zetten dan krijg je een email als de iPhone online is!