Hoe kan het dat een vriendin van mij WhatsApp kan gebruiken zonder dat ze een databundel heeft en zonder wifi?

Zo vreemd, we waren midden in het bos, dus geen wifi beschikbaar. En ze kreeg toch foto's en berichten binnen terwijl ze ook geen data bundel heeft.

Hoe kan dat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kan, dan zijn de kosten per MB zonder bundel en die zijn vaak heel duur.

Er bestaan abonnementen zonder een internetbundel van een bepaald aantal GB (of MB), maar met een minimale verbinding van 64 kilobit/sec zonder dat daarbij het verbruik in MB gelimiteerd is. Foto's en berichten via whatsapp kunnen dan wel doorkomen, maar een wat grotere foto zou best eens een aantal minuten kunnen duren voordat deze is gedownload.

Bij een oud Simonly abbo zonder data van KPN krijg je sinds kort 100 mb data gratis.. Mits je ook een alles in 1 pakket hebt.

is dit mogelijk sinds kort bij haar - misschien newe telefoon oid - dan heeft ze waarschijnlijk bij Instellingen Mobiel netwerk aanstaan had ik ook na switch telefoon - plm tussen de 500-600 MB of ik even 1456 € wilde aftikken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100