hoe verander ik mijn meldingen bij de samsung galaxy s4?

Hallo,
Ik heb vanaf nu een nieuwe udate voor mijn samsung galaxy s4. Maar nu als ik een whatsapp krijg, krijg ik daarvoor een melding boven in mijn scherm (waar dan het hele bericht op staat) en dat kan ik dan niet aanklikken of naar beneden schuiven.. heel irritant vind ik dit. Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is acuut tegen te gaan, maar dat zal betekenen dat je ook geen geluidsmelding meer ontvangt bij Whatsapp.

Druk op de linker knop en kies instellingen. Klik op 'meer' en vervolgens Applicatie beheer. Klik nu op Whatsapp en ontvink 'Meldingen weergeven'. Nogmaals, dit schakelt ook de geluidsmeldingen uit. Wel zal er een '1' blijven staan op het icoontje van Whatsapp.