hoe van lolliepop terug naar kitkat?

ik heb de android lolliepop update gehad, maar de update vind ik super vervelend. Ik zou graag weer terug willen naar android kitkat. Is er een mogelijkheid dat dat kan? of kan je nu niet meer terug. zowel hoe moet ik dat dan doen? alvast bedankt

Toegevoegd na 31 seconden:
Ik het het over de Samsung galaxy s4

Toegevoegd na 55 minuten:
Waar ik nu ook achter ben gekomen is dat als ik de berichten open via sms dan kan ik de berichten niet lezen als ik iets binnen krijg is dat een instellingen probleem?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt je telefoon niet downgraden, wat je wel kunt doen is de oudere firmware downloaden en die opnieuw flashen, dat is echter niet aan te raden aangezien je garantie dan vervalt en er een kans is op het bricken van je telefoon (dan kun je er helemaal niks meer mee). Voor je andere probleem heb ik geen oplossing