Mijn camera van mijn Galaxy S5 geeft een melding van: 'Waarschuwing: Camerafout'. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb de Galaxy S5 pas 1 week en ik krijg een foutmelding. Als ik het opnieuw opstart, doet hij het weer wel. Maar later komt die melding weer. Hoe is dit gekomen en hoe kan ik dit zelf gaan oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K
bamibal
9 jaar geleden
Heeft hij de originele ROM, of is er aan gerommeld (geroot, custom ROM)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had mijn telefoon geroot en daarna heb ik de root verwijderd en gewoon fabrikant instellingen gedaan. Maar dat probleem geeft nog steeds weer aan. :(
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar dat heeft toch niks met root te maken? want toen in mijn vorige telefoon heb ik daarin ook root gezet maar geen problemen gehad!

Antwoorden (1)

Ik heb ditzelfde probleem ook wel eens. Het probleem zit bij mij bij snapchat. Druk op de touchknop links onderin (Twee rechthoeken in elkaar) en verwijder snapchat uit de running apps lijst door heb weg te vegen. Hopelijk is het dan opgelost!

Toegevoegd na 1 uur:
Ik lees net een artikel waarin staat dat veel toestellen dit probleem hebben en dat het een hardware probleem is.

''Degenen die een defecte Galaxy S5 hebben gekregen, kunnen bij Samsung of de betreffende retailer aankloppen voor een vervangend toestel.''

Gewoon een nieuwe halen dus.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen snapchat.. Dus daar zou het niet aan liggen :P
Alsnog bedankt voor je antwoord! :)
JulianJDel
9 jaar geleden
Al geprobeerd alle recente apps te sluiten? Niet alleen Snapchat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb alles geprobeerd. Ik heb zelfs de telefoon op fabrikant instellingen gedaan. Maar niks heeft geholpen! :(