Hoe schakel ik de 'willekeurig afspelen functie' van m'n Samsung Galaxy terug uit?

Sinds ik eens op 'willekeurig afspelen' heb gedrukt vind ik niet hoe ik die terug kan uitschakelen?

Toegevoegd na 13 uur:
Betreft de app Music

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (1)

Als je de app opstart zie je beneden in beeld het liedje dat je op dit moment actief is. Als je hier op drukt, zie je links onder in beeld twee pijltjes staan die elkaar doorkruisen. Hier druk je op, zodat ze grijs worden. Er verschijnt dan een melding met 'willekeurig afspelen staat uit'