Hoe los ik 'het proces com.android.systemui is gestopt' op?

Ik krijg telkens de foutmelding en ik kan niks meer doen, dus ik moet me telefoon opnieuw opstarten. Ik heb een Samsung Galaxy S4

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Werk het ook met een s3 neo

Het beste antwoord

1: Zet de telefoon uit
2: verwijder de batterij wacht even, en doe he mer weer in.
3: houd de home en volume up button vast
4:dan ook de power button erbij drukken (dus nu alle drie tegelijk)
5: als je het samsung logo ziet alles loslaten
6: dan kan je met de volume down knop naar onder scrollen en naar Wipe Cache Partition gaan
7:dan de power knop om de optie te selecteren
8:dan op volume down om naar ''yes of ja'' te gaan en druk op de power button.
9:Dan even wachen totdat hij de partitie cache heeft verwijderd.
10: nu opnieuw opstarten en hopen op het beste!

ik hoop dat het voor je werkt! good luck
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, Ik kijk net op me telefoon en ik krijg weer dezelfde foutmelding. Ik heb mijn cache al gedelete. Heeft u nog een andere oplossing?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel! Het heeft gewerkt hoor
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weken het ook met een s3 neo