Wat is de wazige vlek op mijn telefoonscherm?

Ik heb een wazige vlek op mijn telefoonscherm. Hij is een beetje zwart en als je mijn telefoon in het licht houdt, zie je het beter. Mijn scherm is natuurlijk ook zwart dus het valt niet erg op, maar het is gewoon niet zo mooi. Met telefoongebruik heb ik er verder geen last van, het scherm doet het wel gewoon prima.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (1)

Helaas is er waarschijnlijk vocht gekomen tussen de glas- en beeldscherm. Kan je er ook niet meer uitkrijgen maar is niet schadelijk voor je foon, alleen idd niet zo mooi.