Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn foto's van mijn kapotte samsung halen?

Mijn samsung mini is kapot.
Het scherm doet het nog maar het touchscreen reageerd niet meer.
Er staan wel nog foto's op die ik graag wil behouden.
Ik heb geprobeerd de mobiel t eontgrendelen met een muis. dit werkte niet omdat ik usb moet acepteren.
Ook heb ik hem aangesloten aan de PC maar de ontgrendeling is dan op een probleem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SD-kaart er uithalen en die in een kaartlezer doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja, je moet uw Samsung aansluiten op een usb poort van uw PC.
Met het programma KIES dat je gratis kunt downloaden kun je uw smartfoon syncroniseren met uw PC en alle bestanden die erop staan er af halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is ook mogelijk om je Samsung telefoon te voorzien van een nieuwe Digitizer, dat is de touchscreen van je telefoon, Deze digitizers zijn niet duur, je kan ze kopen op vele websits voor amper 20 euro en dikwijls minder, het enige dat je dan nog moet zien te regelen is iemand die deze digitizer er goed voor je kan monteren, met de aankoop van een Digitizer en eventueel kosten voor een monteur zou je met 40 euro de telefoon weer klaar kunnen hebben. de digitizers zijn onderandere te koop met bijbehorend gereedschap op ebay.com zoek op de naam en type van jouw telefoon en zet daarachter "Digitizer" en de kleur bijvoorbeeld "Black"

Ik kan je hier eventueel bij helpen, ik repareer in mijn bedrjf regelmatig telefoons, tablets, laptops, computers en andere apparaten.

mocht je hier interesse in hebben dan mag je contact met mij opnemen
http://www.htfelectronics.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het inmiddels gelukt? Ik heb namelijk hetzelfde probleem
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding