Kan ik mijn foto's van mijn kapotte samsung halen?

Mijn samsung mini is kapot.
Het scherm doet het nog maar het touchscreen reageerd niet meer.
Er staan wel nog foto's op die ik graag wil behouden.
Ik heb geprobeerd de mobiel t eontgrendelen met een muis. dit werkte niet omdat ik usb moet acepteren.
Ook heb ik hem aangesloten aan de PC maar de ontgrendeling is dan op een probleem.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SD-kaart er uithalen en die in een kaartlezer doen.

Antwoorden (3)

Ja, je moet uw Samsung aansluiten op een usb poort van uw PC.
Met het programma KIES dat je gratis kunt downloaden kun je uw smartfoon syncroniseren met uw PC en alle bestanden die erop staan er af halen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is ook mogelijk om je Samsung telefoon te voorzien van een nieuwe Digitizer, dat is de touchscreen van je telefoon, Deze digitizers zijn niet duur, je kan ze kopen op vele websits voor amper 20 euro en dikwijls minder, het enige dat je dan nog moet zien te regelen is iemand die deze digitizer er goed voor je kan monteren, met de aankoop van een Digitizer en eventueel kosten voor een monteur zou je met 40 euro de telefoon weer klaar kunnen hebben. de digitizers zijn onderandere te koop met bijbehorend gereedschap op ebay.com zoek op de naam en type van jouw telefoon en zet daarachter "Digitizer" en de kleur bijvoorbeeld "Black"

Ik kan je hier eventueel bij helpen, ik repareer in mijn bedrjf regelmatig telefoons, tablets, laptops, computers en andere apparaten.

mocht je hier interesse in hebben dan mag je contact met mij opnemen
http://www.htfelectronics.nl
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is het inmiddels gelukt? Ik heb namelijk hetzelfde probleem