kan ik android 4.3 op mijn samsung Galexy S4 Mini daaien, die heeft android 4.2.2?

Ik wil een Razer NABU kopen alleen daar moet je android 4.3 hebben.
Ik heb een (rooted) samsung Galexy S4 Mini, die heeft android 4.2.2!

Mijn vraag is dus: kan ik android 4.3 op mijn s4 draaien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

De S4 mini is te upgraden tot KitKat (Android 4.4), en daar draaien de apps voor 4.3 ook op.

Toegevoegd na 5 dagen:
Op http://au.ibtimes.com/how-update-samsung-galaxy-s4-mini-gt-i9190-official-android-442-kitkat-xxucng1-firmware-1348467 zie je de stappen die je kunt volgen om naar KitKat te updaten.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoe kan ik dat dan doen? bedankt voor je snelle antwoord
gvrox
9 jaar geleden
Via settings -> about phone -> check for updates
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
mijn telefoon is geroot dus ik kan geen standaart software update
gvrox
9 jaar geleden
Dan zouden er juist meer mogelijkheden moeten zijn om een update te draaien (mogelijk dat je wel al je apps en instellingen opnieuw moet doen)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het dan eens met een ROM.
Als jou samsung geroot is, dan ben je neem ik aan bekent met flashen (via odin). Op XDA-developers hebben ze vast wel een 4.3 rom voor je GS4 mini, origineel of custom.