iPhone 4s updaten van iOS 7.1.2 naar iOS 8.1.2 doen?

Ik heb een iphone 4s met ios 7.1.2. Zal ik mn iphone updaten naar ios 8.1.2. Want ik wil niet dat ios 8 mijn hele mobiel dan kapot maakt ofzo, ik zag dat iOS 8.1.2 t beter maakt voor iPhone 4s maar is dat ook zo. Please antwoord als je ervaring met dit hebt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Er kunnen (zo goed als altijd) nooit problemen onstaan bij het updaten naar een nieuwere IOS versie op een Iphone, hier zijn echter 3 uitzonderingen op (voor zover ik weet):
-Je batterij valt uit wanneer je update, (daarom raadt ik je aan hem aan de lader te hangen als je update)
-De batterijduur gaat (vaak)achteruit bij een nieuwe (grote) update, maar dit is normaal.
-Je hebt je Iphone gejailbreaked, maar als ik je vraag zo lees dan heb je dat niet gedaan.

Als dit je niet aanstaat dan kun je een backup met Itunes maken, en mocht je terugwillen naar IOS 7.1.2 dan is dat mogelijk, zelf als je je iphone om de een of andere reden verpest hebt. Ook als je dit niet hebt gedaan, dan kun je je Iphone altijd nog naar de fabrieksinstellingen terugzeten, hierdoor zijn dan wel alleen al je gegevens weg.
Verder zeg ik, doen ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeker ios 8 downloaden (ios 8.1.2 dan). Bij mij is het ook foutloos gelukt. Het duurt alleen wel best lang, maar dat is denk ik wel normaal. De voordelen zijn:

-gezondheids app van apple
-apple app: tips, geeft tips voor je iphone
-je kunt apps downloaden (in de applestore) om je toetsenbord te veranderen.

En vast nog veel meer. Ik zou dus wel ios 8 downloaden, maar zoek een rustig moment uit.