Waarom samsung galaxy sIII met een nieuwe batterij laadt langzaam op?

mijn samsung galaxy sIII met een nieuwe batterij van 1 week oud laadt te langzaam op, in een nacht is hij 50 procent. heeft iemand het zelfde probleem? zoja wat is je oplossing geweest?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het is een bekend probleem (zie links). Je kan kijken of het gereset kan worden naar de fabrieksinstellingen, een andere (originele) kabel proberen. De batterij er even uit te halen en er weer in te doen, aan te sluiten op een pc i.p.v. stopcontact. Je kan kijken of er energieslurpende apps actief zijn (op een forum werd BetterBatteryStats geadviseerd).

Je kan ook terug gaan naar de winkel. De batterij is namelijk 1 week oud en dus heb je nog garantie.
9 jaar geleden
Ja ik had het zelfde probleem, waarschijnlijk is je batterij zwaarder dan de je accu kan geven aan stroom.
ik heb bij de axtion een oplader gekocht (universeel) en die werkt prima, powercharger staat er op de verpakking.
Kost 2euro