Wat kan ik doen aan mijn samsung S3 die opnieuw opstart na een update?

Ik heb weer een keer een software update gedaan en nu start mijn samsung letterlijk om de tien minuten opnieuw op. word er gek van. is er een andere methode dan naar fabrieksinstellingen terug zetten. want dan moet ik alles van mijn telefoon halen is het niet? bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als een telefoon uit zichzelf opnieuw opstart betekent dit dat het android-systeem vastloopt, of dat ergens zich een fout voordoet.

Waarschijnlijk is er bij het updaten iets fout gegaan waardoor jou telefoon vast blijft lopen en zich blijft rebooten. Helaas kan zelfs het terugzetten naar fabrieksinstellingen in de meeste gevallen hier niets aan doen, je zal de software (ROM) moeten flashen naar een eerder update.

Het flashen van een telefoon is gemakkelijk mits Samsung KIES jou model ondersteund. Anders zal je in de recovery mode moeten gaan van je telefoon.

Als je even zoekt op Google naar: Samsung Galaxy S3 stock ROM recovery, zal je veel vinden.

Mijn advies: Proberen fabrieksinstellingen te herstellen of een andere ROM flashen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op deze site staat wat meer beschreven over het flashen:
http://forum.xda-developers.com/galaxy-s3/general/fix-s3-to-factory-unroot-stock-recovery-t2323847
Het eerdere antwoord is natuurlijk gewoon wat zeker zal werken maar ik kan me voorstellen dat u te weinig weet hiervan om dit veilig te doen.

Afhankelijk van de droid versie is er in de hardreset mode een optie om de phone te resetten zonder dat u uw persoonlijke data verliest. (Reset without datawipe)
Maar uw data is toch heel makkelijk te saven..naar de pc of de sdkaart meestal 1 klik of druk.
Verbind u phone met de computer en kies data importeren naar pc.
Of start uw phone op in recovery (hardreset...meestal volumeknop en aan uit knop)
ga naar back-up en klik de optie backup maken .
Als de backup klaar is kunt opstarten en de phone naar fabrieks instellingen zetten.
Hierna kunt data van uw pc weer naar uw phone zetten via pc...optie exporteren naar phone..of synchroniseren .
Of u start u phone weer op in recoverymode (volume en aan/uit knopt) ga naar backup en klik backup terug zetten..kies backup bestand op sdkaart en klik. Reboot de phone...klaar !!
Succes...maar kijk uit als u niet weet wat u doet ...vraag liever een ervaren vriend ipv doehetzelfen.