hoe maak ik ruimte vrij op mijn mobiel?

ik heb nu een Samung Galaxy Young. ik krijg steeds de melding dat er te weinig geheugen is en bepaalde systeemfuncties niet meer werken. wat kan ik hier tegen doen? ik heb maar 2 apps op mijn telefoon staan dus daar kan het in elke geval niet aan liggen! ook heb ik vrij weinig foto's+video's...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan bijv de android assistent app op je telefoon zetten, deze ruimte veel op waardoor je weer ruimte krijgt.

Antwoorden (1)

Je zou je (als je er eentje hebt) sdkaart kunnen opdelen. Dit is best lastig, Google maar eens op link2sd.

Als je dit niet aan durft zou je kunnen proberen apps te verplaatsen naar je sdkaart, of je contacten opslaan en een factory reset uitvoeren. Ruimte te kort is een bekent probleem onder de low budget Samsung modellen..

Veel succes!