Hoe krijg ik een verwijderde app terug? (IPhone 4)

Ik heb perongeluk mijn muziekapp iTube verwijderd, daar baal ik heel erg van want ik gebruik deze app nogal veel. Deze versie van de app is niet meer te verkrijgen in de Appstore. Er is een recente reservekopie gemaakt van alle gegevens van mijn telefoon, dus ook van itube. De app zit dus ergens in iCloud, kan ik hem op een of andere manier terugkrijgen? Zonder of met mijn oude gegevens maakt me niet uit..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Helaas is deze app uit de appstore gehaald en kan je Itube niet terug halen op wat voor manier dan ook. Als ik fout zit, ga niet haten, mij doet het toch niks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet met iTunes iets proberen van een reservekopië dan krijg je het sws terug