Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat staat er in de categorie Overig bij iTunes?

Hi hello!
Ik heb de iPhone 4S met 8GB.. Dat is natuurlijk niet zoveel en ik wil deze ook zo goed mogelijk benuttigen.

Nu viel het me op dat de categorie overig meer dan 1GB in beslag nam..
Hoe kan dit nou precies?

Ik heb mijn iPhone gister helemaal opnieuw ingesteld (fabrieksinstellingen) en hij is ook up to date (iOS 8.1)

Hoe kan ik Overig kleiner krijgen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In overig worden programma's van Apple bewaard, maar ook je safari web geschiedenis en caches van games. Eigenlijk valt alles wat niet ander een andere categorie valt eronder. Dus ook documenten die je zelf op je iPhone zet. Door je safari geschiedenis regelmatig op te schonen kan je hem verkleinen. En ik dacht dat je bij instellingen bij sommige games de caches kon verwijderen, zodat overig ook kleiner wordt. Alleen ben ik er nog niet achter hoe dat in IOS 8 werkt. Het werkt helaas niet meer hetzelfde als met IOS 7.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij overig worden vaak ook alle 'verplichte' programma's en updates geplaatst. Je kunt dit dus eigenlijk niet verwijderen. Dat is één van de nadelen van een apple. Je betaalt voor 8 G, maar krijg er maar 7 of minder die je kunt opvullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding