Wat is het verschil tussen 4G en LTE?

De iPhone (en waarschijnlijk ook andere telefoons) maakt onderscheid tussen 3G, 4G en ook LTE. LTE zie ik op Amerikaanse YouTube filmpjes meestal staan. Hier in Nederland hebben we 4G maar wat is nou daadwerkelijk het verschil? Krijgen we dit ook in Nederland? Is het überhaupt anders dan 4G?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

4g = fourth generation
4g lte = fourth generation long term evolution.

om het simpel te houden. LTE is nog weer veel sneller dan standaard 4g.