hoe typ je een hartje op je mobiel?

Toegevoegd na 1 dag:
Zo een: ♥

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
34.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
<3 en sommige websites (Facebook o.a.) maakt er een echt hartje van. Als je dit niet bedoelt kun je emoticon pakketjes downloaden via De play store of de apple App Store.
Amadea
9 jaar geleden
Kopieer en plak deze:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
♡ ♡ ♡ ♡
❤ ❤ ❤ ❤
❥ ❥ ❥ ❥ ❥

Het beste antwoord

Op iPhone kan je een app downloaden dat heet Emoij. Vervolgens kan je bij je talen bij instellingen dit dan als tweede taal doen. Als je dan tijdens het typen links van de spatiebalk kijkt, zie je een smylie. Hier klik je dan op en vervolgens zie je tientallen smylies, waaronder hartjes.
Ik weet niet wat voor mobiel je hebt of dit bij Android net zo werkt, maar ik hoop dat het je verder helpt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb een samsung, maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met Samsung kan dat ook

Andere antwoorden (4)

een hartje typt men voornamelijk met <3
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
(l) dat is een L van Leo.
of inderdaad het "neppe" hartje <3.

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik zeg nou wel L van Leo voor de duidelijkheid, eigenlijk is het gewoon de L van Love ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Voor Samsung (Android) heb je in de Google Play Store een Emoji Keyboard die je als een aparte app moet downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op je toetsenbord klik je links onder op het ''knopje'' waarmee je naar andere tekens dan letters gaat. hier zal het hartje bij moeten staan maar als die ern iet is kan je ergens op je toetsenbord vast wel een knopje vinden om verder te ''bladeren'' en dan moet je hem vinden