Waarom doet mijn telefoon het niet meer samsung s2?

Gisteravond legde ik mijn telefoon aan de lader en ging naar beneden. Na het eten (ik legde hem om 16:35 aan de lader) kwam ik om 18:50 weer boven en klikte op het home knopje om mijn code in te voeren maar toen liep het vast. (Hij zat nog aan de lader) en ik haalde de lader eruit en hij bleef stilstaan op her scherm dus haalde ik de batterij eruit en weer erin. Deed het niet. Toen heb ik m weer aan de lader gelegd hij word wel een beetje warm maar voor derest niet geen lichten of scherm aan of trilling helemaal niks . Kan iemand me helpen ? Gr.Nikita

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je krijgt de telefoon dus niet meer aan, als ik het goed begrijp, ook niet nadat je de batterij hebt verwijderd. Kan het zijn dat de telefoon nat is geworden? En merkte je de afgelopen tijd al iets geks?

Het beste antwoord

Sorry, maar even van een engelse site gekopieerd:

IF the phone is hang up or frozen, Try to turn it off first and do a hard reset through key combinations.

1. If your Samsung Galaxy S II is frozen, Shut the POWER OFF, take the battery out and put it back again.
2. Hold the Volume Down button
3. Briefly Press and release the Power button
4. A menu will then appears that let you allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
5. Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
6. Quickly Press and release the Power button
7. Select Volume Up for YES and Volume Down for NO

If the above procedures doesn't work. try this another method:

1. Turn the POWER OFF, pull the battery out and put it back again.
2. Simultaneously press the Volume Up, Home and Power button
3. If the Samsung Symbol appears, release the Power button
4. A Boot Menu will then show, Use the volume up/down to choose and home to select.

Wait 'till the process completes, Once the wipe is completed, the Samsung Galaxy S II l9100 will then reboot. All the data you previously installed already been deleted and then the phone will then return to its original factory fresh default settings.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Aangezien het nog een S2 is, zal de garantie verlopen zijn. Dit betekent dat je er mee naar een smartphone reparatie punt moet gaan, dit zal waarschijnlijk aardig wat kosten. Is het niet meer waard voor een S2 denk ik, kan je beter een nieuwe smartphone kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een nieuwe s2 kost al gauw 200 euro, om nog maar te zwijgen over nieuwere modellen. Hoeveel zou het repareren dan kosten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een nieuwe S2 is ook niet meer vergelijkbaar met haar product, een degelijk 2e handje heb je al voor minder dan 100 euro. Of een upgrade naar een S3 150-200 euro max.