Hoe kan ik met een iPhone sneller bellen?

Voor mijn werk moet ik ongeveer 50 telefoontje plegen per dag vanuit een bestaande excel sheet. Het overnemen en controleren van de nummers duurt erg lang. Bestaat er een programma of methode zodat ik niet de nummers van mijn scherm (of papiertje) hoef over te nemen op mijn telefoon. Ik zoek dus naar een soort van belcomputer of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je zou jouw contacten kunnen syncen met een dienst al gmail. Dit kun je doen door in de instellingen een Gmail account toe te voegen. In gmail op de pc(bij contacts) kun je contacten importeren als excel (csv bestand).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een Mac(book pro /air) hebt kan je "handoff" gebruiken daarmee kan je nummers op je scherm automatisch bellen zonder ook maar je telefoon te pakken.. het systeem werkt zelfs zo goed dat als je je telefoon en mac op het zelfde wifi netwerk zijn aangesloten je kan bellen met je mac als je telefoon heel ergen anders in het huis ligt met de microfoon van je mac. het klinkt misschien onduidelijk daarom hier een vid voor simpelere uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=qe5h4to5FXo
vanaf 3:15 to 4:15 ik gebruik het systeem zelf ook echt vet handig ! suc7 met je probleem