Waarom doet mijn tablet opeens een vage download en kan ik hem niet meer gebruiken?

Ik heb een zwart beeld en er staat links in de hoek: ODIN MODE, PRODUCT NAME: GT-N8010. COSOM BINARY DOWNLOAD: No. CURRANT BINARY: Samsung Official.: SYSTEM STATUS: Official.
In het midden staat het andriod poppetje met er onder: Downloading...
Do not turn of target. (Niet dat ik hem uit kan zetten). Ik heb helemaal niks gedaan. Is dit echt een update van Samsung of zit er een virus op mijn Samsung galaxy note 10.1 ???

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat er een firmware update wordt geinstalleerd.
Ik zou de tablet niet aan of uit zetten totdat de update klaar is anders bestaat de kans dat je de tablet"bricked" wat weer wil zeggen dat de tablet niks meer doet.
Hem weer werkend krijgen is soms nogal een lastig karwei.