Kan ik met de iPad 2 16 gb: 200 liedjes 200 app's en 200 foto's bewaren (natuurlijk tegelijk)?

Wie heeft een vast antwoord op deze moeilijke vraag?? Is het teveel gevraagd om er een simpele berekening bij te zetten. Alvast bedankt.

Kan dit niet hoeveel dan ongeveer wel? Neem een gelijk aantal voor app's, foto's, en liedjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een gemiddelde mp3 is 5 mb
een gemiddelde app is 25 mb (hier zit veel variatie in)
een gemiddelde foto is 2 mb

200x5 + 200x25 + 200x2 = 6400 mb

Dit zou dus rond de 6 gb innemen. Dat past makkelijk.
Zelfs als je veel grotere apps hebt, past het er allemaal wel op.

Toegevoegd na 1 minuut:
De totale ruimte op de iPad is iets minder dan 16 gb, volgens mij iets van 14,5 gb wat je kunt gebruiken voor opslag.
De rest is voor het besturingssysteem en dergelijke.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de duidelijkheid en de moeite.

Andere antwoorden (3)

Ik zelf heb een iPhone 4 16 GB.
Ik heb er zelf op staan : 1047 nummers (liedjes),156 foto's en 55 applicaties.
En heb nog 3 GB vrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
200 liedjes van gemiddeld zo'n 10 mb: 2000 mb
200 foto's van gemiddeld zo'n 300 kb: 59 mb
200 apps van gemiddeld zo'n 20 mb: 4000 mb

Omgerekend ik GB is dat dus: 6059 : 1024 = ongeveer 6 gb

Dat gaat dus prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat zeker het is ongeveer 6 gb en wij hebben thuis ook 2 ipads 2 van 64 gb dus het gaat zeker.